مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی

 

در این مقاله مشاوره انجام پایان نامه ترویج و آموزش کشاورزی مورد بررسی قرار می گیرد.رشته ترویج و آموزش کشاورزی یکی از رشته های علوم کشاورزی است که به بررسی آموزش عالی کشاورزی و کارآفرینی، عوامل مؤثر بر روابط بین تحقیق و ترویج در بخش کشاورزی، توسعه پایدار کشاورزی، نظام دانش و اطلاعات کشاورزی، مدیریت خشکشالی در جوامع روستایی، جامعه شناسی روستایی و عشایری، خصوصی سازی ترویج کشاورزی و مباحثی از این قبیل می پردازد.

انجام پایان نامه ترویج و آموزش کشاوری در تمامی گرایش ها در مقطع ارشد و دکتری

رشته ترویج و آموزش کشاورزی دارای چهار گرایش در مقطع ارشد و دو گرایش در مقطع دکتری است. در مقطع ارشد گرایش های آموزش کشاورزی پایدار و محیط زیست، زیست بوم انسانی کشاورزی، نوآوری و کارآفرینی کشاورزی و ترویج کشاورزی پایدار و منابع طبیعی است. در مقطع دکتری نیز دارای گرایش های ترویج کشاورزی پایدار و منابع طبیعی و آموزش کشاورزی پایدار و محیط زیست است.

انجام پایان نامه آموزش کشاورزی پایدار و محیط زیست

یکی از گرایش های رشته مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی، آموزش کشاورزی پایدار و محیط زیست است، پیشرفت و توسعه یک جامعه در گرو آموزش کشاورزی پایدار و محیط زیست است. یکی از بهترین روش های برای حفاظت از محیط زیست، آموزش و ترویج صحیح کشاورزی می باشد. در این گرایش زمینه های زیادی مورد بررسی قرار می گیرند اعم از بررسی نقش بنگاه های کشاورزی، نقش زنان روستایی، روش های صحیح حفاظت از منابع آب و خاک، شیوه های صحیح کشاورزی حفاظتی و غیره.

انجام پایان نامه زیست بوم انسانی کشاورزی پایدار و نوآوری و کارآفرینی در بخش کشاورزی و ترویج کشاورزی پایدار

توسعه نظام های کشاورزی در کشور و همچنین کشاورزی همگام با محیط زیست و به طور کلی مدیریت صحیح منابع طبیعی و محیط زیست نیازمند کارهای ترویجی و آموزشی در بخش کشاورزی است. متخصصان بخش ترویج و آموزش کشاورزی با اجرای برنامه‌های ترویجی مناسب و استفاده از روش‌ های نوآورانه و خلاقانه در این بخش، جامعه را به سمت توسعه پایدار نظام های کشاورزی سوق می دهند.





برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.